vineri, 13 noiembrie 2009

Revenire-Experiment

Buna dragilor,

Iata ca am revenit dupa o foarte lunga pauza. Sincer nu am mai vrut sa mai scriu nici un post pe acest blog, cred ca din motive mai mult obiective. Dar, iata ca am revenit si vreau incet incet sa schimb putin aspectul acestui blog. Sper sa functioneze si sa nu dau gres. Aceasta schimbare vreau sa o fac deoarece mi-am dat seama ca blog-ul meu nu are nici o structura nici un scop.

Dupa cum puteti vedea schimbarea pare cam indrazneata si s-ar preta mai mult pentru o pagina personala nu pentru un blog, pe care majoritatea il creeaza pentru a creste in adsense. Anyway, sincera sa fiu, eu nici pana acum nu am primit mail-ul de activare adsense; poate ca am avut ghinion sau poate nu l-am creat corect. Oricum asta nu mai conteaza acuma, deoarece vreau sa incerc un experiment si anume sa vad cati vizitatori voi mai avea din momentul in care nu voi mai scrie despre teme desktop, incaltaminte la moda, horoscop, etc. ci voi scrie doar ceea ce imi trece mie prin cap si ceea ce mi se pare interesant.

Asa ca, sa inceapa experimentul. Si acest mic post va fi primul din sirul, sper eu lung, care va urma.

Sa vedem daca va avea efect.

3 comentarii: