vineri, 3 aprilie 2009

Connect-R - Nu-ti pierde dragostea - versuri

Am auzit acum cateva luni o melodie car mi-a ramas in minte si nu stiu de ce dar mor dupa ea. Ea este piesa lui Connect-R - Nu-ti pierde dragostea.
Mie, personal mi se pare foarte melodioasa si ritmata. Nu stiu de ce, dar mor dupa ea. M-am gandit ca poate o veti aprecia si voi.
Mai jos versurile si videoclipul melodiei Nu-ti pierde dragostea:

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara
Da Da
E acolo undeva
Poate sa cada luna , sa se inece in mare
Viata sa aiba o singura culoare
Da Da
Nu-ti pierde dragostea

Poate azi te-ai certat cu el
Dar poate maine va impacati
Si poate totul va fi la fel
Nu e pacat sa pierzi iubire pt o cearta ?
Amintiti'va de voi cum va iubeati si altadata
Tu nu sunai , el nu suna
Ca cine suna primul
Pierdea in fata celuilalt
Va pierdeati timpul

'Stiu k am gresit'
'Nu , eu am gresit'
Si va iubeati din nou
Si nu mai conta nimic
Il faceai fericit , era fericit
Ca te avea din nou pe tine
Si nu mai conta nimic

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara
Da Da
E acolo undeva
Poate sa cada luna , sa se inece in mare
Viata sa aiba o singura culoare
Da Da
Nu-ti pierde dragostea

Am strans bani de chirie
Haide muta'te cu mine
Nu poti renunta la noi
O sa vezi , va fi bine
Am vorbit cu ai mei
Ne vor ajuta si ei
Am avut grija de toate
Acum nu spune ca nu vrei
Si va certati din nou
Spuneati ca totu'i trecator
Si a doua zi , vezi doamne
Va'ntalneati intamplator

'Stiu k am gresit'
'Nu , eu am gresit'
Si va iubeati din nou
Si nu mai conta nimic
Il faceai fericit , era fericit
Ca te avea din nou pe tine
Si nu mai conta nimic

Poate sa iasa foc si soarele sa arda
Dragostea nu poate sa dispara
Da Da
E acolo undeva
Poate sa cada luna , sa se-nece in mare
Viata sa aiba o singura culoare
Da Da
Nu-ti pierde dragostea (x2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu